X
تبلیغات
رایتل

سئو و نقش آن در برندسازی سایت مطلبی است که بسیاری از مدیران سایت ها از آن غافل هستند و به آن توجه کافی نمی کنند. در ادامه سلسله مراتب آموزش سئو در این مطلب به این موضوع پرداخته خواهد شد.

هدف سئو تنها ارتقا رتبه سایت در ازای کلمه ی کلیدی نیست. بسیاری از افراد با اولویت قرار دادن کلمات کلیدی سایر اهداف بهینه سازی سایت را فراموش می کنند. در صورتی که هدف و هسته ی اصلی سئو ایجاد سایتی است که به راحتی قابل ایندکس شدن باشد و خزنده ی گوگل به خوبی بتواند صفحات آن را بیابد. همچنین از نظر رباط های جستجو بسیار سریع شناسایی شود.

سایت بهینه سازی شده بهترین پشتیبان برند شما است و این مطلبی است که افراد بسیاری آن را فراموش می کنند. موضوع قابل توجه این است که برند شما در کنار سایرین در نتیجه ی جستجو ها چگونه دیده می شود، بسیاری از برندها در رقابت با سایر سایت هایی که به ازای کلمات کلیدی غیر برند رتبه خوبی دارند شکست می خورند. البته قطعا نمی توان قدرت برندها را نادیده گرفت.
  
برای رقابت عادلانه در کنار سایر سایت های قدرتمند راهکارهای زیر را جدی بگیرید:
 - طرح لوگو
 - گوگل پلاس
 - تصاویر و خصوصیت alt
 - لینک سایت یا site links
 - تگ مربوط به ناشر مطالب
 - مدیریت لیست های محلی
 - نتیجه نتایج (keywords niche)