X
تبلیغات
رایتل

در این نوشته عواملی که گوگل در زمان رتبه دهی با سایت های اینترنتی به آنها توجه می کند را مرور می کنیم. شما نیز اگر هر کدام از این عوامل را برای وب سایت خود مدنظر قرار داده و بهبود ببخشید کمک بزرگی به ارتقا رتبه سایت خود کرده اید.

تجربه ثابت کرده است که گوگل 2 مدل برای رنکینگ دارد: Onpage ، Offpage
  
Offpage
1. کدامین سایت‌ها به شما لینک داده اند
2. تعداد سایت‌های که به شما لینک داده اند
3. پیج رنک سایت‌های که به شما لینک داده اند
4. کلماتی که در وبسایت‌های دیگر به سمت شما لینک شده اند
5. تعداد و کلماتی که توسط دیگر سایت‌ها به سایتی که شما درون آن لینک شدید
6. تعداد سایت‌های که درون سایتی که به شما لینک داده است لینک شده اند
7. آیپی ادرس سایت‌های که به شما لینک داده اند

Onpage
1. کلمات کلیدی استفاده شده توسط شما در مطالبتان
2. ارزش مطالب شما و تازگی مطالب شما
3. سرعت بارگذاری وبسایت شما
4. سایتهای که از طرف شما لینک خورده اند
5. موضوع سایت‌های لینک شده از طرف شما
6. عمر دامنه
7. Alt Tag عکس‌ها